Etykiety

piątek, 7 czerwca 2013

Trawa cytrusowa na niepogodę

Witam
Zacznę od przedstawienia mojej pasji...
Będąc dzieckiem kochałam malować, uczęszczałam do Domu Kultury na zajęcia plastyczne poszerzając swoją wiedzę na temat malarstwa i ogólnie pojętej sztuki....Po Liceum zaczęły się studia, niestety w zupełnie innym kierunku, ubolewam nad tym do dziś ;/ Moja pasja malowania wciąż schodziła na drugi plan, zaczęłam malować siebie, jak to młoda dziewczyna chce się podobać i upiększa się makijażem... No i tak się zaczęło-kolory od zawsze towarzyszyły w moim życiu-eksperymentowałam z coraz to odważniejszymi kolorami i tak mi się to spodobało, że do dnia dzisiejszego jestem dość "kolorową" osobą.
Kocham makijaż i eksperymenty z kolorami <3

Do rzeczy... Pogoda niestety nas nie rozpieszcza i wciąż serwuje krople deszczu z zaciemnionego nieba ;/
Ja ożywiam swój pochmurny dzień kolorami..postawiłam na neonową zieleń i żółty z odrobiną różu :)

Ps. Nie zwracajcie uwagi na mój kolor włosów-niestety to pozostałości po różowym tonerze, który spłukał się doszczętnie ;/ Póki co myślę nad kolejnym kolorem włosów ;)











Do makijażu użyłam:
1. Paleta cieni Sleek Acid
2. Tusz do rzęs Maybelline The Falsies Lashes
3. Podkład Maybelline Affinitone
4. Błyszczyk Rimmel
5. Róż do policzków Mariza i Oriflame



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz